Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Hur anmäler jag utebliven tidning? (reklamera)

Hej,

Hur anmäler jag om min tidning har uteblivit eller är sent levererad? Kan jag göra det själv via Mina Sidor? På vilket sätt meddelar ni distributören?

Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Ulrica,

    Vi beklagar verkligen det inträffade.

    Vårt mål är givetvis att leverera tidningen i tid och helt utan störningar. Ibland händer det dock saker som gör att tidningen inte kan levereras till dig.

    För att felanmäla detta direkt till både distributören och till oss samt få din prenumeration förlängd - vänligen logga in på DI.se/kund med ditt digitala konto. Har du ännu inte aktiverat detta kan du så göra via DI.se/koppla.
    Genom att aktivera ditt digitala konto kan du även läsa DI digitalt via appen samt på DI.se/di.

    Behöver du hjälp med aktiveringen når du oss via chatten, öppet vardagar 08-18 eller helger 09-13.

    I de allra flesta fall beror den uteblivna utgåvan på ett misstag av budet men vid upprepade reklamationer på kort tid kontaktar vi distributören för att undersöka vad som felar samt säkerställa kommande leveranser.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Therése Digital kundserviceansvarig
  • Kommentaren har flyttats till ett separat inlägg.

    Lars Eriksson
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.